compllogo

nyitvat2

Home

AcroRd32 LeEJYb6ZWc

info kicsi

 

Miért nálunk vedd meg új notebookodat ?

 

 

 

 

 

Mert segítünk a vásárlás előtt:

- Üzletünk 30+ éves nyitva tartása alatt, sok gyártóval és sok-sok-sok száz notebookkal volt dolgunk. Más aspektusból (is) látjuk gyártókat mint a fórumok hozzászólói szerte a net-en, tapasztalatainkat szívesen megosztjuk veled!

- Lehetőségeinkhez mérten, igyekszünk sokféle notebo
okot készleten tartani (ez jellemzően 15-30 féle), elsősorban olyanokat, melyeket az adott kategóriában a legjobb vételnek gondolunk!
Ha eljössz hozzánk, nem csak a paraméterek és a marketingesek legötletesebb kifejezései alapján kell döntést hoznod (példának egy szösszenet az Asustól: "A lenyűgöző érzés nyomában"...), hanem testközelből tudod megtapasztalni,
milyen anyagokból van felépítve a gép, milyen a tapintása, stb.!

- Gyere el hozzánk, és ha elmondod milyen gépet szeretnél, biztosan tudunk segíteni a döntésedben, hogy a legjobbat válaszd!



Mert segítünk a vásárlás után:

Bármilyen szuper gépet is vásárolsz, bizony elképzelhető, hogy meghibásodik, és szervizbe kell juttatni.
Ha nálunk vetted a géped, akkor gond esetén behozhatod hozzánk, és a javítási procedúrát végigvisszük helyetted!
Persze most megkérdezheted, hogy: Miért “procedúra” a procedúra, ha csak le kell jelentenem a hibát a márka szerviznek és már küldik is a futárt?

Ezért:
1. Tanácsos lementened az adataidat, mielőtt szervizbe kerül a géped, hiszen lehet, hogy nem tapasztaltál hibát, de ha a szerviz lelkiismeretes és teljes tesztet hajt végre, ami során hibát talál a winchesteren, akkor kicseréli azt. Anélkül, hogy az adataidat lementené visszaálltja a gyári szoftveres állapotot (Linux, FreeDos volt rajta?)!
Tehát nem baj, ha van otthon 3-1000 GB szabad winchester kapacitás, és rossz esetben pár szabad óra...


2. Ha ezzel megvagy, hívhatod a szerviz központi számát! Az utóbbi időben azt tapasztaltuk, hogy megpróbálják a szervizek kiszűrni a “felhasználói hibákat”, ami abból áll, hogy néha 20 perces telefonos ügyintézés alatt mindent ki kell próbálni amit a diszpécser kér (különben nem küld futárt...). Mindez nem csak időben sok, hanem költséges is tud lenni, hiszen nem mindenki telefonál 15 Ft-os perc díjjal!
A telefonos hiba bejelentéssel még nincs mindennek vége!

3. Ha másnap jön a futár, azt fogadni is kell! Pontos érkezési dátumot egyik futár cég sem tud garantálni, ezért a nap bármely szakában betoppanhat, 8-17 óra között.


4. A készüléket jól be kell csomagolni, nehogy megsérüljön, ezért nem árt ha megvan az eredeti csomagolás!

4. Ha kész a szerviz a javítással, akkor a csomagot fogadni is kell!
Vagy otthon kell tartózkodnia valakinek egész nap, vagy kérheted a kiszállítást a munkahelyedre is (ha ezt lehetővé teszi a munkád, vagy a munkaadód).


5. Persze közben jöhet még egy kellemetlen meglepetés: ha a hiba nem hardveres, hanem szoftveres. Ebben az esetben kiszámlázhat a szerviz a futárköltséget és szerviz díjat... ez 10.000 Ft alatt szinte mindig megúszható...!


Ha nálunk veszed a géped, és az meghibásodik, a fenti procedúrát mi végezzük el helyetted!
Mit is jelent ez?
1. Megvizsgáljuk, hogy garanciális hibáról van-e szó?
2. Ha igen, veled egyeztetve, lementjük az adataidat (fényképek, dokumentumok, levelezés stb.), és felvesszük a kapcsolatot a szervizzel.
3. Eljuttatjuk a szervizbe, saját gépjárművel vagy intézzük a futáros szállítást.
4. Ha elkészül a javítás, visszahozzuk a géped, vagy fogadjuk a futárt.

5. Szükség esetén visszaállítjuk az adataidat (amennyiben menthetők voltak).
6. Telefonálunk, hogy jöhetsz a gépedért, vagy eljuttatjuk hozzád!

Top
#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #88919d #50cbd1