Nyomtatás

Intelligens telefonközpontok:

Manapság 2-3 főnél nagyobb létszámú irodák több telefonvonallal rendelkeznek.
Nézzük hát: kell ugye egy fax, kell egy vezetékes szám, kell mobil.
Kézikapcsolású telefonközpont, 1980-as évek elejeEzek vagy össze vannak fogva egy központba, vagy nincsenek...


Szerintem nem csak mi érezzük azt, hogy hasznosak lennének ezek a lehetőségek számodra! Ha Te is úgy érzed, keress minket mond el mit szeretnél, egy kivétellel szinte biztosan mindent meg tudunk oldani.
Mi ez a kivétel? Nem tudjunk beszámítani az árba a régi telefonközpontodat... :-)
A többiben tudunk segíteni!


Egy intelligens telefonközpont olyan rengeteg meglepő és hasznos funkcióval rendelkezik, hogy szinte azt sem tudjuk hol kezdjük a felsorolást.
Azért a teljesség igény nélkül teszünk egy kisérletet a bemutatásra.

Először kezdjük magától értetődő funkciókkal, melyeket talán fel sem kellene sorolnunk:

- a VoIP technológia felhasználásával, jelentősen csökkenthjük telefonköltségünket
- nagyon kedvező kiépítési költségek
- a mellékek hordozhatóak, pl. ha másik irodába költözünk, a készüléket magunkkal víve újrakábelezés nélkül érhetnek el ugyanazona a melléken
- rögzíthetjük a telefonbeszélgetéseket  (kerüljük el a kínos félreértéseket, hallgassuk vissza mit is mondott partnerünk)
- IVR, többnyelvű menürendszert alakíthatunk ki
- jogosultsági szintekkel kontrollálhatjuk egyes mellékek lehetőségeit
- mellékekre bontható híváslistát készíthetünk
- hangposta tartozhat minden mellékhez
- konferencia hívás lehetősége
- a beérkező faxok automatikusan emailben továbbítódhatnak, akár több címre

Másodszorra szemezgessünk a meglepő lehetőségek közűl:

- AZONNAL kimutatható megtakarítások, rejtett díjak nélkül
- NINCS havi előfizetési díj
- NINCS kapcsolási díj
- Másodperc alapon történő számlázás
- NEM KELL elköteleznie magát, nincs szükség hűségnyilatkozatra!
- Az aktuális és havi számlaegyenleg bármikor online lekérdezhető
- A 24 órás ügyfélszolgálat minden nap készséggel áll rendelkezésére.

Minden Magyarországon belüli vezetékes szám hívása bruttó 5.2 Ft, napszaktól függetlenül.
Rendkívül kedvező percdíjak külföldi hívások esetén is, pl: Németország 5.20 Ft+ÁFA/perc

 

Ugye, nem csak mi gondoljuk, hogy ezek a funkciók minden irodában hasznosak lehetnek... !

 

További információkért keresd üzletünket : (21) 20-20-220 (vezetékes számról helyi hívás díjárt hívható)

Ezt el is felejtettük fentebb leírni: lehet, hogy partnereid is értékelnék ha olcsóbban elérhetnének?